jueves, 19 de junio de 2008

Avui l'Ona no vol sortir!

Moooooolt bones a tots.
Perdoneu per la meva absència, però he estat molt atrafegat amb altres cosetes.

Un cop la vida torna a la normalitat, us escric per informar-vos.

Avui és el dia que l'Ona, segons els càlculs de tots els experts, ha de néixer. Però sembla que s'estima tant a sa mare com el seu pare, i no vol sortit a saludar.

Crec que ens farà a tots esperar una mica. Potser espera que sigui Sant Joan, per tirar mols petards.

Tranquils que de totes, totes us informaré si hi ha alguna nova.


Salut a tothom.

De part dels dos pares: ESTEM MOLT NERVIOSOS

8 comentarios:

Jobove - Reus dijo...

s'inicia la porra del neixement de l'Ona:

un servidor diu que per Sant Pere a la tronada de les 12 hores

Jaume dijo...

S'admet la porra.

Jo que serà el 23 de juny....

anna tieta dijo...

aqui tambe estem nerviosos la familia per veura la cara de l'ona i ja que estem amb la porra jo dic q sera el dissabte. Ara ja començarem a pintar l'habitacio de l'ona.

Lourdes dijo...

Jo, la mare, dic... que no tinc ni punyetera idea, que cada dia sembla que hagi de ser aquell dia i rien de rien. Així que, xiquets aposteu aposteu que qui pariré seré jo i l'Ona és la que té el poder!!!!
Salutacions a tots i totes.

Va m'arrisco... jo dic que serà diumenge cap a dilluns....

Muacs

iukki dijo...

nens , aquesta minyona vindrà dimecres, com si ho veiés!!!

Unknown dijo...

Jo crec que ja ha nascut (amb aquesta segur que no fallo, només depèn del día que es llegeixi).

Anna dijo...

Tot dependrà de l'estress dels petards d'avui a la nit...

Mmm...jo el que vull és un sms quan es decideixi a sortir!!!!!

(res de nervis...respiracions, respiracions...)

Jaume dijo...

Ai que em sembla que la cosa esta en marxa. iukki o Nuria, crec que has guanyat... Ja t'ho confirmaré!