jueves, 24 de julio de 2008

EL PRIMER MES





Hola família!!!!!
Doncs sí, demà l'Ona fa un mes. Us preguntareu tots com ha anat, doncs per això està aquí la mare, per expiclar com ha estat.
Després d'arribar a casa de l'hospital, el primer i segon dia, va ser genial. Jo estava eufòrica i res no podia amb mí. El pare ho mirava tot amb ulls com a plats, li semblaba mentida que jo encara tingués forces. I a tot això, l'Ona ja feia "amagos" de com seria la nostra vida ara per ara.
Al tercer dia la realitat va arribar per a tots: l'Ona no vol dormir, no vol deixar de plorar, només vol teta i braços i que tothom estigui per ella, que per això és la nova reina de la casa. No patiu que no li passa res de dolent, ella no para de crèixer (6 cm) i engreixar (gairebé un kilet), segons diuen el professionals, és només que ella és així, com el futbol. Que s'ha de tenir paciència, que al mes canvien (jejejejejeje), encara que també està aquella mare optimista de mena que et diu: "la meva nena va plorar fins els 6 anys" i tú penses "i jo em moro, fixe".
És dur, molt dur. Ja t'ho diuen que la vida canvia molt, però fins que no ho veus no ho creus.
Ara bé, quan l'Ona em mira, quan somriu, quan la tincs als braços... sento que és el millor que he fet a la vida, que ja no podria viure sense ella. I és que és preciosa la nostra nena.
El pare fa tot el que pot, no penseu, jo només li puc retreure que no nasqués amb pits, ja veus que li costava amb ell tenir unes "tetitas" que donessin llet...
Ja us aniré explicant com continua la vida. Si és veritat o no que després del primer mes canvia la vida.

4 comentarios:

Jobove - Reus dijo...

Nen a veure si girem la foto de la mare i la filla. I es que la nena tiene los ojos muy completos com diria la copla, a que es la nena mas maca del món mundial ?

Jaume dijo...

La veritat és que si que ha canviat la vida, pero cuan et mira "con esos ojitos, tia.. con esos ojitos..." com li pots dir que no o deixar-la d'estimar.

Encara ara me'n faig creus de la resistencia humana, més que humana (femenina). Per treure's el barret!

La veritat és que la Lourdes, encara que no m'ho pensava, és la millor super-heroïna que mai he vist en cap còmic. Com s'ho curra, i quina paciència. Jo no sabia que la paciència és un super-poder!

Estem molt contents amb ella, però encara ara busquem una estona per descansar. Voleu dir que arribarà algun dia?

Anna dijo...

Ai senyor... Això és una monada!!!!
Quan dorm sembla un angelet! (ja ho veureu...funciona així...La nena plora tot el dia menys quan venen visites, per fer quedar malament als pares....)

Resistiu! Segur que canviarà! (No se sap quan, però segur que si...)
A més, ara per vosaltres no, però per a ella, per la vida, ja li anirà bé tenir pulmons i caràcter per queixar-se...

(Però d'on carai ha tret aquests ullassos la criatura????)

Lourdes dijo...

Ai Anneta, ho has encertat al 100%. Tú li dius a la família, millor que no vingueu massa perquè la nena no para de plorar i estem esgotats i, a més, quan hi ha massa gent al voltant es posa nerviosa i després és molt difícil tranquilitzar-la... I què fa la nena? Doncs quan està amb la família va la nena i es posa a dormir!!!! DEsprés arribes a casa i estàs tres hores per fer-la callar i dormir. He arribat a estar 4 hores donant-li el pit i intentant fer-la dormir!!!! arriba a juntar una toma amb la següent i tú "desquiziada de los nervios"
Els ulls són del color del seu pare i la forma és més meva, o això diu la gent. Jo no sé què dir, potser s'assembla més al Jaume, però també li trobo coses meves... jo que sé... jo vull descansar!!! (jejeje) Sento olor a caqueta a tota hora i la sento plorar en somnis (ho juro)

Gràcies Jaume per les teves paraules, són importants per mi, ja ho saps. Ara valoro més la meva mare, elles sempre ho diuen, però és veritat, quan ets mare encara les estimes i valores més. Santa paciència, ella fa el marrano tant com vol, però calla i em mira i me la menjo a petons!!!!!

Muacs a tots!!!!