martes, 12 de febrero de 2008

21 setmanes i 5 dies amb l'Ona


Fa exactament això, 21 setmanes i 5 dies, que sé que estic embarassada. Al principi és tot molt extrany, tot i que em vaig trobar molt bé, se'n feia raro saber que portava una vida dins. Per no parlar de les maleïdes hormones que et tornen boja, ara pujes, ara baixes, això sí, sense terme mig.
Fins la primera ecografia només et preocupa saber que tot està bé. I entre la primera i la segona un altre dubte ve a rondar-te, serà nen o nena?????????
Doncs bé, dubte resolt, com ja ha explicat el Jaume!!!!!!, serà nena, serà l'ONA!
Jo estic molt contenta, no enganyaré ningú i diré que és el que volia. El Jaume..., doncs a patir. Dos dones per fer-li la punyeta i una petita princesa per protegir. Però bueno, tots sabem que el Jaumet és un superheroi, així que no cal que patim.

Ja aniré escribint, t'ho prometo Jaume!!!

Fins aviat.

Ona i Lourdes

9 comentarios:

Jobove - Reus dijo...

si surt igual que la mare, MARE MEVA !!!

petons al tres (ves mirant l'asumpte dels gats, pot ser important a la llarga, aixó diu la meva dona)

Jaume dijo...

Moltes gràcies amor, per aquest post tant bonic. M'has soprès molt.

Té la mà maria, moltes gràcies, ja ho hem començat a mirar, a buscar pares d'adopció pels gatets. No se pas on els colocarem, perès espero que trobem alguna casona.

Petons a tots, sóc molt FELIÇ!!!

Anna dijo...

Mari Lourdes, quina ilu llegir-te!
No t'amoinis, el Jaume patirà de gust per la seva súper nena (quin remei)

A veure si t'animes més sovint a posar el teu granet d'arena al blog!

Ostres...és veritat, això dels gatets és una broma pesada...

Anónimo dijo...

Enhorabona!

En aquest cas, com sempre que es tracta d'una noia... que s'assembli a la mare!

Jaume dijo...

Si perque com s'assembli a mi, la gent s'espantarà, jejejej

An dijo...

Enhorabona! o como me saldría de verdad Noraboa :) bicos :D

Anónimo dijo...

AQUESTA NENA JA TE UN NOM I NO ES ONA!!!!

ES DIU: SARALAY

COLLONS!

Lourdes dijo...

Misteriòs!!!!!!!! Ets pervers!!! Per no dir una altra cosa que comença amb la c i acaba amb la n. Però t'estimem igual, l'Ona suposo que també t'estimarà, tot dependrà del que jo li digui, és clar!!

Muacs

Anónimo dijo...

Una sugerencia (o idea, según se mire), Dado que nos dirigimos hacia una aldea global y el mundo no conoce fronteras, podriais ampliar e internacionalizarle el nombre a la futura pequeña Ona. Tengo una ocurrente sugerencia:

- ONA-WAVE
Aunque si quereis darle un aire más moderno i juvenil cual serie adolescente mexicana mejor:

- ONA-WAY (pronunciado "Onagüey" con acento de Paulina Rubio)

(que fama me voy a ganar con estos comentarios)

¿Me dejareis participar en la educacion de Ona (a nivel del sentido del humor)?

Saludos y a sonreir un rato