lunes, 3 de marzo de 2008

Després de les alergries sempre hi han decepcions

Bé seré breu, doncs no tinc massa moral.
EL resultat dels exàmens no han estat com m'esperava.
De matemàtiques he aprovat (La bona notícia)
De Biologia, he tret un 4,5 (suspès), la part positiva, que no s'ha de perdre mai, és que si trec un 6,5 al segon parcial, m'aproven el primer (Ja porto una setman pregant per un miracle)
El de SIG, he suspès amb un 3 (La gran decepció) Doncs l'exàmen no em va anar del tot malament. Després de sortir de l'exàmen, i veure que tothom va anar més o menys com jo a l'hora de respondre, i tot i que tenia una pregunta que no em sabia, només es necessitava un 4 per aprovar, i només he tret un 3. No se que nassos ha passat, no entenc res, si estic pràcticament segur que vaig respondre bé una pregunta que valia 2 punts, i de la pràctica creia que dels 4 punts, un mínim de 2 punts els aconseguiria. Així que familia, la moral està molt baixa.

Salut per tots, i ja us aniré explicant.

Per cert! Perdoneu que no hi dediqui massa temps, és que estudiar, preparar l'habitació de l'Ona i fer-li carantonyes a la meva estimada Lourdes, que les necessita.

6 comentarios:

Lourdes dijo...

Doncs jo estic molt orgullosa:
1. Perquè costa molt posar-se a estudiar després de tants anys de no fer-ho i tú ho has fet
2. Perquè ho estàs fent mentres treballes i tens una família i això és molt difícil i tú ho has fet

No pateixis guapo, no sempre a la primera és la vençuda, a vegades es necessiten més oportunitats, i tú ho saps!!!!
Jo t'estimo i sé que ho aconseguiràs o, el que és més important, sé que ho intentaràs!!!!

Gràcies per tot!

Anónimo dijo...

Ànims!!!! Segur que aprovaràs.

La nena és el primer; la resta secundari, nen...

Anna dijo...

Prioritzem: primer les carantonyes a la mami! Després l'habitació ( que hi ha temps, però cada cop menys) i després intentar parlar amb algun profe pq t'expliqui que has fet bé i què malament als examens...

I no et desanimis...Ets un súper-heroi (i no no dic de guassa). Posar-se un altre cop a estudiar té moooolt mèrit...però molt.

Jobove - Reus dijo...

estem amb tu, el primer es el primer, ànim

petonets als tres

Jaume dijo...

Moltes gràcies amics.
Jo ja m'he animat una miqueta tot solet pintant un dibuix de l'Arale a la paret de l'habitació que serà per l'Ona.
Espero poder-lo penjar demà per a que el veieu. Només li falta el color. Té uns 40 cm. d'alçada. I anirà acompanyada d'un Son Goku.
Els artistes som el "Micro" (o també conegut com a Juanfran) i Jo.
Està pintat amb pincell fi del doble 0
I amb pintura acrílica. A veure que us sembla

Anónimo dijo...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Celular, I hope you enjoy. The address is http://telefone-celular-brasil.blogspot.com. A hug.