lunes, 31 de marzo de 2008

Decorant l'habitació de l'Ona

Bé després de tant de temps intentaré passar per aquí de tant en tant i mantenir-vos informats.
Ja hem començat a habilitar l'habitació i com no, l'hem decorat una mica.

Gràcies al Micro (Juan Fran), un amic meu i jo hem fet aquests dibuixos, ja casi estan acabats, i espero que aviat els acabarem, doncs no queda massa per a que arribin els mobles, i ja estarà apunt per esperar que la nostra gran creació ocupi el lloc que li pertoca a les nostres vides.















Aqui acabada la Arale, i la meva mà per veure la proporció.


Aqui en Goku, no esta acabat, pero cada cop li falta menys. A veure si l'acabem aquest pròxim cap de setmana.














I una més d'en Goku per veure la proporció

5 comentarios:

Anna dijo...

Jaume, que t’hem trobat molt a faltar!!!!!!! Que ens tens orfes de lectura!!!!!!

Ostres… aquesta habitació quedarà « stupenda »….
Com estàs l’Ona i la Lulu?

Jaume dijo...

Ho sento, la veritat és que amb els estudis em vaig desanimar molt. Pero ja estic millor.

L'Ona es fa gran sense parar. I la Lulu, ho esta passant aquests dies força malament, ha passat 4 nits sense dormir practicament, mal d'esquena, l'Ona que no para, i algunes cosetes més. Jo ja intento mimarla, pero també s'ha refredat, i al no poder prendre res, ho esta passant força malament.

A veure si remet i millora, la pobreta està que s'adorm per tot arreu. A veure si es pasa per aqui i diu algo :P

Jobove - Reus dijo...

i els dibuixos de Disney ?, aquesta Ona sortirà guerrera com als pares, tranquils el tiet "postis" Jobo l'hi comprarà la Barbie, jajajajaja

petonets a tots tres i cuideu-se

An dijo...

Moi bos, Saúdos

Anónimo dijo...

Ona otaku pel que sembla ;-)