viernes, 11 de enero de 2008

Exámenes

Perdonad todos, pero estoy en la recta final, apenas me quedan 2 semanas para empezar los exámenes en la UNED, y la verdad voy muy justo de tiempo. Tengo que acabar una práctica para la semana que viene, i no se ni si tendré tiempo. A la vez que tengo que estudiar 3 asignaturas, que que serian pocas si no fuera porque trabajo, y hace mucho que no estudio nada.

Estoy super estresado, así que haré una pausa por aqui por el blog, a lo mejor cuelgo algo, pero no lo puedo garantizar. DIOS! Que estrés!

No se si podre con esta carga SAM, cada vez me pesa más....(FRODO o yo mismo jejeje)

9 comentarios:

Anna dijo...

Trovaaaaarem a faltar el teu somriure… Dius que ens deeeeeixes, te’ns vaaaas a estudiaaaaar.... ("La vall del riu vermell"...de tants residus que té, pobre...)

Ànims Jaumet! Tu pots...la càrrega es pesada, però ets l’elegit...Ets el meu ídol...
Si et consola jo ni em presento aquest semestre... I ja veurem si em matriculo el següent... (cagum!)

Jobove - Reus dijo...

cuando seas padre te va a sobrar el tiempo, no te podràs mover de casa, saludos

Jaume dijo...

La cosa esta fomuda, tinc 5 dies par a fer una pràctica i entregar-la. I tots els problemes que m'està donant els arxius que vaix començar amb word a classe, i que al obrir-los amb openoffice, no em rutllen.

Buff... quin cacao!!!

Espero poder-los fer aquest cap de setmana, mentre dormo, treballo i estudio mates.

AAAAGGGHHHHH!!!!

Anónimo dijo...

Ara estàs estressat? Espera que arribi el nadó... ;-)

Lourdes dijo...

No me lo acojonéis, que yo no paro de decirle que cuando llegue el bebito me va a tener que ayudar mucho y al final conseguiréis que me abandone!!!!!!!!!
Muacs a todos.

Jaume dijo...

Estic a la recta final 3 dies pel primer exàmen... vaig a per totes, a veure que en treiem de bo!

Salut familia i perdoneu

Fins aviat

Anna dijo...

CON LA J!!!!!!!
CON LA A!!!!!!!!
CON LA U!!!!!!!
CON LA M!!!!!
CON LA E!!!!!!!!

JAAAAAAUUUUUMEEEEEE!!!!!!


(Lulu, per tu tb...que jo sé que tu tb estàs estudiant molt...)

Stormlovick dijo...

Que tal l'examen? ja has deixat "la recta final" pel "recto final"?

jejejej

Espero que t'hagin anat be!!!

Per aquí m'he sentit una miqueta com Jesús, caminant per sobre d'un llac, amb l'aigua als peus... bueno, no es precisament dificil quan els llacs estan gelats i tens un pam de gel sota els peus jejejeje però la sensació està guapa, pensava que lliscaría més, com la pista de gel, i la veritat es que no, si camina prou bé amb botes de montanya :-D

Una abraçada als tres! I blogueja quan la Lu comenci a tenir els "capritxus"! que segur que serà divertit... per als demés!!

XDDDDD

David

Lourdes dijo...

Les mates de moment li han anat bé!!!!
Ara encara li fanten dos, pobret meu!!!!!
Petonets David!! Et trobem a faltar!!!