martes, 3 de abril de 2007

Metallica en bilbao! Mi despedida de soltero!

Como mola la foto XD

Pues bien no me puedo aguantar más. Tengo que contaros algo genial!
Esta mañana me he enterado que Metallica, toca en españa el proximo dia 29 de Junio
Vease aqui!


-----EXTRACTO SACADO DE LA WEB OFICIAL DE METALLICA -----
  • June 29 Balbao, SPA - SupeBilbao BBK Live Festival
    • Location: Recinto Kobetamendi
    • Tickets available March 30th:
      http://www.bbk.es
      Plus other retail locations throughout Spain
    • You must be 18 or older to attend this show. Sorry.
El precio de la entrada solo para ese día son: 65€

Y por si no lo sabiais, me caso el 7 de Julio, justo una semana antes del concierto. Y encima es viernes que en Reus es festivo. Así que tengo unas ganas terribles de ir de Despedida a Bilbao, y empezando el fin de semana loko viendo a Metallica, a los que por ! o por B aún no he podido ver.

Así que si me buscais el próximo 29 de Junio en algun lado, buscadme en Bilbao, en el concierto más importante de este año para mi existencia!

Aqui os dejo un video, y escuchad su música es BRUTAL!

10 comentarios:

Anónimo dijo...

Biendere!
Això ho paga el nuvi, oi? Espero que com a mínim no surtin despullats.

Anónimo dijo...

Ostres, això és un comiat de solter i el demès són punyetes!

A veure quina una en farà la Lourdes...ja la veig buscant un concert d'u2 al mes de juny... :-P

Jaume dijo...

Ups, a veure si s'escaparà i m'abandonarà pel guitarra de U" :(

anna tieta dijo...

Jo al ser una persona "responsable" aniré als dos concerts al de metallica y com no a veure U2 lo mes important que la meva cunyadeta no li faci el salt al seu futur maridet ja que si es indispensable ja li faré jo el favor al bono jeje

Jobove - Reus dijo...

Tengo una novia en Bilbao
que folla de lao

Tengo una novia en Oviedo
que folla de miedo

quina enveja que em fas punyetero

salut i bon viatge

Jaume dijo...

DOncs la veritat, a la futura esposa no li fa gràcia. Però jo hi he d'anar, per perdre la por a sentir en directe, Master of puppets, Nothing else mathers, i moltes altres cançons.

Em venen records quan vaig anar al Dr. Music Festiva, amb Sepultura, Slayer,...

La veritat m'agradaria que vinguessin abans, però donades les possibilitats, millor el 29 de juny que el 7 de juliol o més tard!

Ja us informaré de com succeeixen els aconteixaments!

Anónimo dijo...

A mí me siguen pareciendo tan buenos, los cabrones.

Suerte y recemos para que no lo suspendan.

Saludos.

Jaume dijo...

Como lo suspendan tendran que anular toda la gira, porque me los como con patatas! Aunque me tenga que casar en carabanchel. jijiji

Anónimo dijo...

Estuve ayer en el Bilbao BBK Live; Metallica espectacular... el mejor festival del año sin duda, welvo el año q viene ;)
HAM

Anónimo dijo...

Hola a tots, he passat el cap de setmana a Bilbao i e nat al BBk live festival a veure METALLICA i e de dir que ..... espectacular, i això k no m'agradaven gaire i vagi anar per acompanyar al meu xicot k és un fan dels k ja no es troben, crec k els estima més a ells k a mi jejejejeje l'espectalce k van donar podia agradar als seus fans i als no fans van estar genials!!!!
Petons desde Girona!!!!

AGUR!!