lunes, 16 de abril de 2007

Presentació de la bibliografia ‘DE CÒMICS’


Aqui teneis el acto donde estaré sin falta, pues he colaborado en su creación, y tengo ganas de conseguir un :P
Una bibliografia selectiva de cómics. Todos ellos imprescindibles y actualmente editados.
Estais todos invitados!

"L’Àrea de Biblioteques del Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació ha editat una nova bibliografia selectiva: De Còmics. El proper divendres, 20 d’abril, a les 12:30 hores, Anna Falguera, Directora General de Cooperació Cultural de la Generalitat de Catalunya, i Jaume Vilarrubí, coordinador de la bibliografia, presentaran al sector professional i als mitjans de comunicació aquesta nova publicació. Serà en el marc del Saló del Còmic, a la sala de conferències del Saló."

6 comentarios:

Anónimo dijo...

Jaume ja donaras abast!!

T'hauràs de doblar per estar a tot arreu. Jaume desdoblat que tú pots!!!



Pd: Ja m'han ratllat el cotxe dos cops i aixó que el cotxe no te ni un mes de vida. Hi ha sigut el capullo del parking del costat.Tú creus!!

Anónimo dijo...

Llàstima no poder-hi ser! Espero que ens facis cinc cèntims la setmana que vé.

Vols fer un cafè demà al dematí, chochete?

Anónimo dijo...

Jo voldré un exemplar firmat!!!!!!!!!

Jaume dijo...

Charly: Joer em sap greu lo del cotxe. Si vols només m'has de dir qui ha estat el cabronàs que t'ha ratllat el cotxe, que l'empotro amb el mata-perros, jejeje

De moment si que dono l'abast :P Si vols pots venir al saló cualsevol dia! jo tinc intenció d'estar-m'hi els 4 dies, jejeje

Xabaras: A quina hora? truca'm nene, no siguis rata! Jo demà he quedat a les 9:30 am per esmorzar amb un amic a les 10h aprox estaré lliure. Digue'm algo!!

Anna:Espero poder-te aconseguir un firmat, però ho farem força freaky i intentarem que te'l firmin tots els meus companys també, pero pensa que el Toni guiral ha colaborat, per tant també se li haurà de demanar firmes, jejeje serà com una gimcama

Anónimo dijo...

Uala...veig un repte, aquí...De quantes firmes estem parlant? Potser necessitaré 4 salons per aconseguir-ho! :-P

Jaume dijo...

N jo sospito més aviat que necvessitaras mitja dotzena de bolis, i cames per caminar el dijous, jejeje