viernes, 4 de mayo de 2007

Spiderman 3 (The movie)

¿Que tal os habeis levantado hoy? Pues bien recordaros que hoy se estrena Spiderman 3, y creo que todos los adictos a los cómics, iremos a ver esta nueva entrega que nos ofrece Sam Raimi.

Entre otras cosas en este episodio, veremos al Hombrede Arena, y el simbionte, que serà el nuevo traje de Spiderman, y posteriormente su más mortífero enemigo, Veneno!

Hoy curro por la tarde, y esta noche tengo invitados a cenar, así que tendré que esperar a mañana para poder ir. Espero que todos los que podais ir nos podais contar que tal ha sido la película, espero poder contar que tal ha ido.

Buenos Días!

16 comentarios:

Anónimo dijo...

Jo tenia ganes que s'estrenés!!

I pels que us agradi el cine asiàtic tenia "La maldición de la flor dorada" que encara no l'he pogut veure, que és del mateix director de "Hero" i "La casa de las dagas voladoras", pelis que m'encanten

Jaume dijo...

Vaig veure l'anunci, i crec que és massa barroca, no sé serà qüestió de veura-la!

Anónimo dijo...

Ostres...doncs la veritat és que no he vist ni la 1 ni la 2. Em van fer mandra....I anar a veure la 3 directament...

Em temo que els súperherois no em van massa...

"La maldición de la flor dorada" té pinta de ser molt excessiva. Les altres dues em van agradar força, però crec el sr. Zhang Yimou peca cada cop més d'un excès de coreografies...No sé, no sé....

Anónimo dijo...

Anna :si que és veritat que pot haver-hi excés de coreografies i ser una mica carregada visualment, si puc veure-la aquests cap de setmana t'ho confirmarè.

Anónimo dijo...

Charly: Ok. Espero la teva crítica (de)constructiva per decidir-me...

Anónimo dijo...

Reconozco que no me cae bien Tobey McGuire, pero qué le vamos a hacer... todo sea por seguir los pasos del amio Raimi y por ver si cae algún pequeño cameo del amigo Bruce Campbell.


Un saludo, Jaume.

Lourdes dijo...

Tengo muy muy malas noticias para todos!! Las críticas sobre la peli son espantosas, es más, acabo de oír hace un rato a un crítico calificarla literalmente de "truño pinchao en un palo" y "con una de las escenas más vomitivas de la historia del cine". Aún así si París bien vale una misa, Spiderman bien vale que pagemos la entreda y lo intentemos, no???
Yo iré mañana.
Besos y buen fin de semana a todos y todas.

Jobove - Reus dijo...

nosotros tampoco podremos ir, nos han invitado a cenar, que lastima con la ilusión que nos hacia ir a ver al Coyote enmascarado.

Lourdes dijo...

Cuan desaprensiva es la gente, invitando a cenar un viernes de estreno!!!!! Malos amigos esos, fijo fijo!!!!

Jaume dijo...

Pues bien tenemos a Charly de corresponsal de coreografias. Anna a la espera de críticas.

Lourdes, mi novia, se va mañana ala cine y ni me invita.

Javi, coincido con tigo, Tobey McGuire no me gusta nada, pero Sam Raimi, me mola mucho, pero si como lourdes dice que la peli es un truño pinchado en un palo, no os preocupeis que haré la crítica como se merece, y si tengo que enseñaros un truño, os enseño el que dejo un perro en el rellano de mi escalera, justo al salir del ascensor!

Lourdes dijo...

Doy fe del truño a la salida del ascensor, del otro todavía no puedo!!

Jaume dijo...

Y con quien iras al cine? a mi me lo has pedido??
A mi me lo ha pedido ivan, pero... no se si podré ir contigo, aunque...Ivan sea un hombre casado, jejeje

Lourdes dijo...

Ahh!! Perdona!!! Al cine voy con...
luego te lo digo, que aquí me da vergüenza!!!!

Jaume Martí dijo...

Fa uns instants he arribat del cinema de veure Spiderman. M'ha semblat bastant fluxeta,amb moments pateticos inclosos. Esper que amb aquesta que completa la trilogia, acabin les peliculas de l'home aranya. El millor, com ve sent habitual han estat alguns efectes especials, en particular els de l'Home de Sorra... Salutacions.

Jaume dijo...

Jaume et donc tota la raó. Jo la he trobat molt més fluixa, amb moments patètics i fins i tot errades en el film.

Venom li arranca la mascara, cau a terra i després torna a tenir la mascara posada :( com ho ha fet, màgia?

I la tonteria que li ha agafat al director perque peter parker es passegi com un xulo putes pel carrer. patètic!

Anónimo dijo...

Si és tant penosa passo d'anar a veure-la.

Anna , sobre la Maldición de la flor dorada, m'ha decebut una mica.És fa bastant lenta fins gairebé la meitat de la pel·lícula i quan comença el tram interessant és passa ràpid.Abusa una mica dels colors, té una estètica molt barroca crec que s'ha passat una mica i cansa.(De que serveix tant de color quan la pantalla del cine es veu com el cul i amb mala definició!!).La hiatòria en si no està malament